021-44124850

دانشگاه های پزشکی سوئد

9 / 10
از 3 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 9 اسفند 1402 در ساعت 55 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشکی متعدد و همچنین رتبه بالا، از بهترین گزینه ها برای متقاضیان پزشکی به حساب می آیند. تحصیل در این کشور با توجه به هزینه های بالا زندگی و اینکه به صورت  کلی کشور سوئد از کشور های گران دنیا به حساب می آید، هزینه زیادی دارد اما اگر متقاضی توانایی پرداخت این هزینه ها را داشته باشد این کشور از بهترین گزینه ها به حساب می آید. برای دریافت مشاوره های تخصصی برای تحصیل پزشکی در سوئد با موسسه بین المللی راد تماس حاصل فرمایید.

تحصیل پزشکی در سوئد شرایطی نیز دارد. از جمله شرایط آن که مهم تریم آنها نیز به حساب می آید، گذراندن دوره متوسطه (دبیرستان) است متقاضی باید دوره های زیست شناسی2، شیمی 2، فیزیک 2 و ریاضیات 4 را گذرانده باشد. همچنین دانستن زبان سوئدی و انگلیسی نیز بسیار اهمیت دارد. سطح زبان متقاضی باید در زبان سوئدی معادل با سال سوم و در زبان انگلیسی معادل با سال ششم باشد.در این مقاله قصد داریم با دانشگاه های برتر پزشکی سوئد آشنا شویم. این دانشگاه ها به شرح زیر هستند:

  • دانشگاه کارولینسکا در شهر استوکلهم
  • دانشگاه لوند در شهر لوند
  • دانشگاه اوپسالا در شهر اوپسالا
  • دانشگاه در گوتنبرگ شهر گوتنبرگ
  • دانشگاه اومئا در شهر اومئا
  • دانشگاه لینشوپینگ در شهر لینشوپینگ
  • دانشگاه اوربرو در شهر اوربرو
  • دانشگاه استوکهلم در شهر استوکهلم
  • دانشگاه مالمو در شهر مالمو

 

دانشگاه کارولینسکا سوئد

دانشگاه کارولینسکا (موسسه کارولینسکا) از برترین و بزرگترین دانشگاه های پزشکی اروپا است که درشهر استوکهلم کشور سوئد واقع شده است. این دانشگاه یک موسسه علمی و غیر دولتی است که انتخاب برنده جایزه نوبل پزشکی و فیزیولوژی نیز برعهده این کشور است.موسسه کارولینسکا در سال 1810 به دستور کارل سیزدهم، پادشاه وقت سوئد و اتریش برای تربیت جراحان ارتش، در جنگ فنلاند علیه روسیه تزاری تاسیس شد. اگرچه با گسترش فعالبت های این موسسه، به یکی از بزگترین و برترین مراکز تحقیقات پزشکی و اکتشافات علم پزشکی در اروپا و جهان شد. این دانشگاه از سا 1885 میلادی امتیاز انحصاری اعطای جایزه نبول را در اختیار دارد.دانشگاه کارولینسکا هر سال در بین 40 دانشگاه برتر جهان ارزیابی میشود. این دانشگاه در رشته داندان پزشکی رتبه 1 جهان و در رشته پزشکی رتبه 6 جهان را دارا است.

 

دانشگاه لوند سوئد

دانشگاه لوند در شهر لوند در استان اسکانیا در کشور سوئد می‌باشد که در سال ۱۶۶۶ میلادی تأسیس گردید. این دانشگاه با قدمتی قریب به ۳۵۰ سال، یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌ها در اروپا به‌شمار رفته و از بزرگترین موسسه‌های علمی و پژوهشی در اسکاندیناوی قلمداد می‌شود. این دانشگاه همواره جزو ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان شناخته می‌شود و از اعتباری بین‌المللی برخوردار است. دانشگاه لوند دارای ۸ دانشکده مختلف بوده و جمعیتی بالغ بر ۴۴ هزار نفر دانشجو را در بر می‌گیرد.در رتبه‌بندی دانشگاه جهان QS در سال ۲۰۲۰ دانشگاه لوند در رتبه ۹۲ دنیا و اول سوئد قرار گرفته‌  است. همچنین بر اساس رتبه‌بندی مؤسسه تایمز در سال ۲۰۲۰ این دانشگاه در رتبه ۹۶ دانشگاه‌های جهان قرار دارد.

 

دانشگاه اوپسالا سوئد

دانشگاه اوپسالا سوئد یکی از دانشگاه‌های پژوهشی در شهر اوپسالا در سوئد است و کهن‌ترین دانشگاه در منطقه اسکاندیناوی به‌شمار می‌رود. این دانشگاه در سال ۱۴۷۷ پایه‌گذاری شده‌است. این دانشگاه حدود ۲۳۰۰۰ دانشجوی تمام وقت، و ۲۲۰۰ دانشجو دکترا دارد. بخاطر قدمت زیاد دانشگاه اوپسالا، کلکسیونهای مختلفی مثل سکه کابینه وجود دارد که متعلق به دانشگاه است. از استادان ایرانی معروف دانشگاه می‌توان به داوود منشی زاده اشاره کرد که ایران‌شناسی و مصرشناسی تدریس می‌کرد.در رتبه‌ بندی دانشگاه جهان QS در سال ۲۰۲۰ دانشگاه اوپسالا در رتبه ۱۱۶دنیا و سوم سوئد قرار گرفته‌است. همچنین بر اساس رتبه‌بندی مؤسسه تایمز در سال ۲۰۲۰ این دانشگاه در رتبه ۱۰۲دانشگاه‌های جهان قرار دارد.این دانشگاه بیش از ۴۴ هزار دانشجو دارد و تعداد دانشجوهای دکتری آن به ۲ هزار و ۳۰۰ نفر می‌رسد.تعداد اساتید این دانشگاه که به صورت پاره وقت و تمام وقت در حال تحصیل در دانشگاه اوپسالا هستند، حدود هزار و ۸۰۰ نفر بوده و مجموعاً، تعداد پرسنل آن به نزدیک به هفت هزار نفر می‌رسد.کتابخانه دانشگاه اوپسالا حدود ۵٫۲۵ میلیون جلد کتاب و نشریات اداری را در خود جای داده‌است. این منابع شامل مجموعه نسخه‌های خطی هم می‌شود.سیستم فعلی کتابخانه دانشگاه اوپسالا شامل ۱۹ شعبه است.

 

بیمارستان دانشگاه اوپسالا

بیمارستان دانشگاهی اوپسالا به عنوان یک بیمارستان آموزشی برای دانشکده پزشکی و پرستاری فعالیت می‌کند.این بیمارستان از سال ۲۰۰۳ میلادی بیش از هفت هزار پرسنل داشت.در واقع این بیمارستان از خود دانشگاه قدیمی‌تر بوده و در سال ۱۳۰۲ میلادی تأسیس شده‌است.

 دانشکده‌های دانشگاه اوپسالا شامل:

  • دانشکده الهیات
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده هنر
  • دانشکده زبان
  • دانشکده علوم اجتماعی
  • دانشکده علوم تربیتی
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده داروسازی

 

دانشگاه گوتنبرگ سوئد

دانشگاه گوتنبرگ سوئد به عنوان یکی از مهمترین مرکز علمی واقع در شمال قاره اروپا می باشد. جمعیت کل دانشجویان گوتنبرگ 37/000 نفر است. گوتنبرگ یکی دیگر از بهترین دانشگاه های سوئد است که در سال 1891 در شهر گوتنبرگ بنا شده است. بیش از 40 رشته تحصیلی در این دانشگاه برای دانشجویان ارائه میگردد. دانشگاه گوتنبرگ رشته های تحصیلی را به دو زبان انگلیسی و سوئدی تدریس می کنند.دانشگاه گوتنبرگ سوئد در رنکینگ جهانی رتبه 180 را به خود اختصاص داده است. بهتر است بدانید دانشگاه گوتنبرگ در برخی از رشته های تحصیلی به عنوان برترین دانشگاه این کشور شناخته شده است.

 مشاوره تحصیل پزشکی در سوئد

دانشگاه اومئو سوئد

دانشگاه اومئو سوئد در سال 1965 به عنوان بهترین دانشگاه این کشور در شهر اومئو بنا شده است. این دانشگاه اکثر رشته های تحصیلی را برای دانشجویان خود ارائه میدهند و جزو بزرگترین مرکز علمی در شمال کشور می باشد به همین دلیل در جهان از شهرت خاصی برخوردار است. سیستم آموزشی و سطح علمی اومئو بسیار بالاست و تقریبا 31/500 دانشجو در اومئو مشغول به تحصیل هستند. جهت پذیرش در این دانشگاه به مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6 نیاز دارید.دانشگاه اومئو سوئد در QS رتبه 385 را به خود اختصاص داده است.

 

دانشگاه لینشوپینگ سوئد

دانشگاه لینشوپینگ سوئد در سال 1975 تاسیس شده است. رشته های تحصیلی در لینشوپینگ به زبان سوئدی تدریس می شود اما برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی هم تدریس می شود. لینشوپینگ جزو بهترین دانشگاه های سوئد که در شهر لینشوپینگ بنا شده است. تقریبا 11 درصد از جمعیت کل لینشوپینگ را دانشجویان بین المللی تشکیل داده اند.

رشته های تحصیلی لینشوپینگ عبارتند از:

  • مهندسی برق
  • پزشکی
  • جامعه شناسی
  • علوم کامپیوتر

 در رنکینگ جهانی رتبه خوبی را کسب کرده است. دانشگاه لینشوپینگ در رتبه بندی دانشگاه های جهان، رتبه ی ۴۰۰-۳۵۱ را به خود اختصاص داده است. همچنین این دانشگاه در بین دانشگاه های جوان (کمتر از ۵۰ سال) رتبه ی ۷۳ را در بین دانشگاه های جهان دارد. در بین زمینه های تحصیلی در این دانشگاه، مهندسی و کامپیوتر با رتبه ی ۱۵۰-۱۲۶ و کسب و کار و اقتصاد با رتبه ی ۲۵۰-۲۰۱ بهترین رتبه را به خود اختصاص داده اند که نشان از برتری تحصیلی دانشگاه لینشوپینگ در این زمینه ها دارد.

 

دانشگاه اوربرو سوئد

دانشگاه اوربرو یک دانشگاه دولتی واقع در شهر اوربرو کشور سوئد است. این دانشگاه که یکی از برترین دانشگاههای جوان (کمتر از ۵۰ سال) در جهان است، در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد. اما ریشه های این دانشگاه به تعدادی از دوره های آموزش عالی در سال ۱۹۶۰ باز می گردد.دانشگاه اوربرو به عنوان یکی از دانشگاه های مدرن شناخته می شود که هر ساله ۱۵۱۰۰ دانشجو را به خود جذب می کند. از این تعداد تنها ۲ درصد دانشجویان را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.در سال ۲۰۱۹ بر اساس رتبه بندی موسسه تایمز، دانشگاه اوربرو در رتبه ی ۵۰۰-۴۰۱ در بین دانشگاه های برتر جهان  واقع شده و در رتبه بندی دانشگاه های جوان جهان این دانشگاه رتبه ی ۷۴ را به خود اختصاص داده است. در بین دانشگاه های برتر سوئد، دانشگاه اوربرو، رتبه ی ۱۱ را کسب کرده است.

 

دانشگاه استوکهلم سوئد

دانشگاه استوکهلمسوئد دانشگاهی دولتی در شهر استوکهلم سوئد است. این دانشگاه بیش از ۲۷،۵۰۰ دانشجو در چهار دانشکده دارد و یکی از بزرگترین دانشگاههای اسکاندیناوی است. این موسسه به کرات به عنوان یکی از ۱۰۰ دانشگاه برتر در جهان شناخته شده‌ است. عنوان دانشگاه در سال ۱۹۶۰ به این موسسه اعطا شد و بنابراین چهارمین دانشگاه قدیمی سوئد محسوب می‌شود.دانشگاه استکهلم در پایتخت کشور سوئد قرار گرفته و حوزه مرکزی برای آموزش تحصیلات عالی تکمیلی و پژوهشی در رشته‌های حقوق، علوم طبیعی، علوم اجتماعی، پزشکی و دندان پزشکی. دانشگاه استکهلم یکی از بزرگترین دانشگاه‌های سوئد و یکی از بزرگترین کارفرماها در پایتخت کشور است. سالن اجتماعات «مّگنا» نام سالن کنفرانس دانشگاه است که مجهز به دستگاه‌های مدرن ترجمه همزمان است از این رو سالنی است که سخنرانی‌های برندگان جوایز نوبل در آن برگزار می‌گردد.دانشگاه استکهلم یکی از بزرگترین و بهترین دانشگاه سوئد است که رتبه 153 را در جهان به خود اختصاص داده است. اکثر رشته های تحصیلی در استکهلم به دو زبان انگلیسی و سوئدی برای دانشجویان ارائه میگردد.

 

دانشگاه مالمو سوئد

دانشگاه مالمو یک دانشگاهی در شهر مالمو در کشور سوئد است. این دانشگاه با بیش از ۲۴۰۰۰ دانشجو و حدود ۱۶۰۰ کارمند (علمی و اداری) نهمین مؤسسه بزرگ آموزشی در این کشور است. دانشگاه مالمو با بیش از ۲۴۰ دانشگاه در سراسر جهان توافقنامه مبادله دانشجو داردو براساس آمار دولت سوئد تقریباً یک سوم دانشجویان آن بین‌المللی هستند. از این جهت دانشگاهی مهاجرپذیر است و از حضور دانشجویان خارجی استقبال می‌کند.تحصیلات در دانشگاه مالمو بر مطالعات مهاجرت، روابط بین‌الملل، علوم سیاسی، پایداری، مطالعات شهری و رسانه‌ها و فناوری‌های نوین تمرکز دارد. آموزش در این دانشگاه علاوه بر روش‌های رایج در تحصیل و آموزش، به صورت اینترشیپ و پروژه محور نیز برگزار می‌شود. این دانشگاه که در مرکز شهر واقع شده‌است، در تبدیل شهر مالمو از یک شهر صنعتی به مکانی برای تحصیل و آموختن نقش مهمی داشته ‌است. بخش بزرگی از محوطه این دانشگاه در زمین‌هایی احداث شد که تا اواسط دهه ۱۹۸۰ متعلق به کارخانه کشتی‌سازی Kockums بوده که یکی از عناصر اصلی نیروی دریایی و صنعتی مالمو بود.در سال ۲۰۰۷، با ابتکار دولت، آژانس ملی آموزش عالی سوئد، یک کمیته متخصص بین‌المللی را برای یافتن و اعطای پنج حوزه آموزشی برتر در بین تمام دانشگاه‌ها و کالج‌های سوئد به کار گرفت. دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه مالمو یکی از این امتیازها (مرکز تعالی در آموزش عالی) را دریافت کرد. جوایز دیگری نیز به دانشگاه لینشوپینگ (تئوری پزشکی و کنترل/مهندسی خودرو)، مؤسسه سلطنتی فناوری (مهندسی خودرو) و دانشگاه اومئو (تاریخ) تعلق گرفت.

 

در آخر باید گفت که کشور سوئد علاوه بر دارا بودن کیفیت رفاهی و سطح زندگی خوب، دارای سیستم آموزشی و دانشگاهی بسیار خوب نیز هست. این بدان معناست که، مهاجرت پزشکان به سوئد برای تحصیلی، میتواند برای آنها بسیار مسمر ثمر باشد. در این مقاله متوجه شدید که دانشگاه های سوئد از جمله دانشگاه های سطح بالای جهان هستند. البته باید در نظر گفت هزینه زندگی در سوئد بالا است و هزینه تحصیل در سوئد هم کمی سنگین است اما اگر توان پرداخت هزینه های این دانشگاه را دارید حتما برای دریافت مشاوره های تخصصی راجب تحصیل در سوئد با موسسه بین راد تماس بگیرید.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده

سایر مقالات

9 / 10
از 3 کاربر
تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک

با خواندن این مطلب اطلاعات کامل در مورد تحصیل پزشکی در دانشگاه خاور نزدیک و تحصیل رشته های پزشکی در ...
مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به نوا اسکوشیا

مهاجرت پزشکان به کانادا همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای پزشکان بوده است. استان نوا اسکوشیا در ...
برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

برنامه مهاجرت کاری به نوا اسکوشیا

کانادا یکی از کشور های مهاجر پذیر بوده و از طرف مهاجران ایرانی پرطرفدار است. اگر به فکر مهاجرت به کا ...
تحصیل داروسازی در فرانسه

تحصیل داروسازی در فرانسه

داروسازی از رشته های محبوب بین علاقه مندان تحصیلات پزشکی است. همچنین در سال های اخیر متقاضیان زیادی ...
تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

تحصیل پزشکی در کشور های حوزه خلیج فارس

کشور های حاشیه خلیج فارس یا به اصطلاح کشور های عربی جزوی از کشور های بسیار سرمایه دار و ثروتمند هستن ...
کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکی در انگلستان

کار پزشکان در انگلستان در سال های اخیر کشور انگلستان (مهاجرت به انگلستان) به دلیل نیاز شدید به کادر ...
داروسازی در کانادا

داروسازی در کانادا

زمانی که در کانادا داروسازی می‌خوانید، آماده می‌شوید تا در داروخانه‌ها، بیمارستان&zwn ...
پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

پردرآمدترین کشورها برای پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از پربارترین مشاغلی است که می توانید در نظر ...
دانشگاه های پزشکی سوئد

دانشگاه های پزشکی سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل پزشکی محسوب میشود. این کشور با دارا بودن دانشگاه های پزشک ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک دیپلم

کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبدیل شده است. یکی از روش های مورد توجه ا ...
درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

درآمد پزشکان در کدام کشورها بیشتر میباشد؟

در بسیاری از نقاط جهان، کمبود قابل توجهی از پزشکان و پرستاران وجود دارد، که بر سیستم‌های مراقبت ...
کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

کاریابی پزشکان و دندان پزشکان در ایرلند

بسیاری از پزشکان و دندان پزشکان ایرانی برای کاریابی و مهاجرت کشور ایرلند را انتخاب مینمایند. ایرلند ...
بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان عمومی

میدانیم پزشکان در سراسر جهان، از حقوق و مزایای بالایی برخوردارند و این به این دلیل است که آنها برای ...
بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

بهترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی

کشور های زیادی با حقوق و مزایای بالا برای مهاجرت پزشکان وجود دارد اما در این بین بعضی کشور ها برای م ...
تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در کانادا چقد طول میکشد؟ متقاضیان تحصیل پزشکی در کانادا ممکن است مدرک دیپلم خود را از کش ...
در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

در آمد پزشکان متخصص در انگلستان

کشور انگلستان با دارا بودن سیستم اقتصادی قوی و نیاز به پزشک و کادر درمان، شرایط و امتیازات خوبی برای ...
دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این نوشتار قصد داریم در مورد دانشگاه های مورد تایید وز ...
نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

نحوه ارزشیابی مدارک پزشکی در وزارت بهداشت ایران

بسیاری ازدانش آموزان کشورمان که قصد تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و یا سایر رشته های پیراپزشکی را دارند، ...
بورسیه های پزشکی در انگلستان

بورسیه های پزشکی در انگلستان

رویای بسیار رایج بسیاری از جوانان فارغ التحصیل دبیرستان و فارغ التحصیلان جوان از کشورهای در حال توسع ...
تحصیل پزشکی در اتریش

تحصیل پزشکی در اتریش

در بین کشورهای اروپایی، اتریش یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علمی و پژوهشی است، همانطور که در رتبه بن ...
تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا

تحصیل رایگان پزشکی در کانادا از دلایل بسیار مهمی که باعث می شوند تعداد زیادی از افراد رویای مهاجرت ...
تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی

تحصیل پزشکی در ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ایتالیا برای مدت طولانی مرکز آموزش و فرهنگ بوده اس ...
تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس

تحصیل پزشکی در کانادا با مدرک لیسانس کانادا در سال های اخیر به مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت تبد ...
تحصیل رایگان  پزشکی در آلمان

تحصیل رایگان پزشکی در آلمان

تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط ورود، بورسیه تحصیلی رایگان   تحصیل پزشکی در آلمان، شرایط لازم برا ...
تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

تحصیل رایگان پزشکی در اروپا

انتخاب رشته پزشکی در اروپا به صورت رایگان برای دانشجویانی که مایل به دریافت مدرک پزشکی بدون نیاز به ...
مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی

در این نوشتار قصد داریم در مورد مهاجرت پزشکان، دندان پزشکان و پرستاران به کشورهای عربی یا کشورهای حا ...
دیتا فلو Dataflow چیست ؟

دیتا فلو Dataflow چیست ؟

در ابتدا باید بگوییم که دیتا فلو چه می باشد. بسیاری از افرادی که قصد دارند به کشورهای عربی مهاجرت می ...
هزینه های مهاجرت برای پزشکان

هزینه های مهاجرت برای پزشکان

همانطور که می دانید کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند میبایستی برای انجام امور مهاجرت هزی ...
مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا

مهاجرت پزشکان به کشورهای انگلستان، آمریکا، کانادا و استرالیا (کشورهای انگلیسی زبان) در این نوشتار س ...
تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

تحصیل پزشکی در ایالات متحده در سال 2024

هر سال، بیش از 40000 دانشجو برای حدود 20000 مکان در دسترس در کلاس های دانشکده های پزشکی در ایالات مت ...
مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

مهاجرت کاری پرستاران به آلمان

چگونه می توانم شغل پرستاری در آلمان پیدا کنم؟داوطلبان اگر می خواهند به عنوان پرستار در آلمان کار کنن ...
ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

ارزان ترین و کم هزینه ترین دانشگاه های فرانسه

فرانسه نه تنها یک مکان فوق العاده برای بازدید است، بلکه یک کشور عالی برای تحصیل نیز می باشد. پس از ه ...
ویزای خوداشتغالی ایتالیا

ویزای خوداشتغالی ایتالیا

اگر یک تبعه غیر اتحادیه اروپا هستید و می خواهید به ایتالیا مهاجرت کنید و به عنوان یک فرد خوداشتغال ک ...
بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

بر اساس رتبه بندی Times Higher Education، آمریکای شمالی و اروپا دارای بهترین مدارس پزشکی در جهان هست ...
دانشگاه های پزشکی در دبی

دانشگاه های پزشکی در دبی

دبی که به خاطر بازار طلا، بناهای معماری پر زرق و برق و اقتصاد خود شهرت دارد، یکی از بهترین زیرساخت ه ...
معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

معادل سازی مدارک پزشکان و دندانپزشکان خارجی در بلژیک

مهاجرت پزشکان خارجی به کشور بلژیک و البته بیشتر کشورهای اروپایی افزایش زیادی پیدا کرده است. مهاجرت ب ...
کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند

کار پرستاری و تحصیل در نیوزلند در این مطلب اطلاعاتی در خصوص کار پرستاران در نیوزلند، شرایط پرستار ش ...
نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

نحوه درخواست ویزای دانشجویی دانمارک

اگر شما یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس هستید که قصد دارید بیش از سه ماه د ...
دکترا در کشور کانادا

دکترا در کشور کانادا

تحصیل در مقطع دکترا در کانادا در ایران از راه های بسیار پرطرفدار و مناسب برای مهاجرت به کانادا و اخذ ...
دانشگاه های برتر کشور سوئیس

دانشگاه های برتر کشور سوئیس

در ادامه این مطلب همراه ما باشید.متقاضیان تحصیل در کشور سوئیس در کنار داشتن اطلاعات در خصوص خود کشور ...
تحصیل در دانشگاه پکن چین

تحصیل در دانشگاه پکن چین

دانشگاه پکن یک دانشگاه جامع دولتی است که در زمینه تدریس و پژوهش های علوم انسانی و علوم طبیعی در سراس ...
هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

هزینه های زندگی دانشجویی در آلمان

اقتصاد آلمان، درمیان کشورهای جهان رتبه چهارم بزرگترین اقتصاد جهان و درمیان کشور‌های اروپایی رتب ...
کار پرستاران در آمریکا

کار پرستاران در آمریکا

در حالی که کمبود پرستاران و متخصصان مراقبت های بهداشتی وجود دارد، قوانین فعلی مهاجرت ایالات متحده می ...
4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

4 تا از بهترین دانشکده های پزشکی در فنلاند

پس از خواندن این مطلب شما اطلاعات کافی در مورد بهترین دانشگاه های پزشکی فنلاند کسب خواهید کرد   ...
تحصیل پرستاری در آمریکا

تحصیل پرستاری در آمریکا

پرستاری زمینه ای از دانش پزشکی، مهارت های عملی است. پرستاران باید در مورد اصول و روشهای مراقبت از بی ...
5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

5 تا از بهترین دانشکده های پرستاری در بلژیک

بلژیک به عنوان کشوری موفق از نظر صنعتی و اقتصادی، بهترین کشور برای شروع هر شغلی از جمله پرستاری است. ...
اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

اطلاعات تکمیلی در مورد ویزای سوئد

آیا برای سفر به سوئد به ویزا نیاز دارم؟ سوئد از سال 1995 عضو اتحادیه اروپا است. این کشور در منطقه شن ...
ویزای تجاری سوئیس

ویزای تجاری سوئیس

از آنجایی که سوئیس بخشی از حوزه شینگن است، ویزای تجاری سوئیس یکی از انواع ویزای شینگن سوئیس است. اما ...
ویزای کارآفرینی اسپانیا

ویزای کارآفرینی اسپانیا

در این مقاله فرآیند درخواست و الزامات ویزای کارآفرینی اسپانیا توضیح داده خواهد شد.ویزای کارآفرینی اس ...
وام دانشجویی و امور مالی برای دانشجویان در خارج از کشور

وام دانشجویی و امور مالی برای دانشجویان در خارج از کشور

وقتی نوبت به تامین مالی مدرک شما می رسد، خواهید دید که گزینه های مالی زیادی برای دانشجویان در دسترس ...